Novità

PREVISIONI VENETE....

• Creatore Discussione Creatore Discussione Roby
  • Data di inizio Data di inizio
Stato
Chiusa ad ulteriori risposte.
R

Roby

Guest
Apro questo post, per tutti gli amici veneti e non
in modo da non intasare gli altri post...

Mi son de Vicensa e me piaze el crinto, le ciope de pan fate in casa e la sopressa da Valli. Far colazion in mezo ai buschi co' ste robe ze la fine del mondo...:D

A Venesia prevedo che vegna fora el sessentasinque e l'ottantasie par estrato e ambo ancora solo 1 colpo...

Ciao

MI INVESE A SO DA ROVIGO [:I][:I].... E ME PIASE EA MINESTRA COI FASOI, EL FEGATO ALA VENESIANA EA ME PIASE EL PROSECO DOC:D:D:D:D...
NA VECIA CA GO' INCONTRA' DALA FRUTAROLA LA ME GA DA' STI NUMARI PAR VENESIA 28-50 (56)... BOH A VEDAREMO!!!!!! CIAO A TUTTI

mara

me dispiase fioi, ma mi non son veneto, ma da Torino o da visin, ma so tanti ani che son ca e me sento inseri ben, anche se al campanilismo al porta sempre dove se è nasesti.

Se vole portar avanti par tuto al mes i seguenti su Cagliari e tutte
70 6 19 28 90 73 86 63 23 89 16 45
in te iultimi diese ani ai ga da 55 ambi 14 terni e 1 quaterna su roda unica solo al mes de aprile

scuseme i sbagli,
ma scrivu mei al piemunteis
ciao buona giornata

carletto

ciao Carletto, sono la nonnina mirella,puoi per cortesia mettermi giu' i numeri che hai dato in giocate di 4/5 numeri? grazie a tutti un bacio e perdonatemi adoro i veneti purtroppo non lo so scrivere, sono di torino e che Dio Vi protegga sempre mirella

mirella boraso

ciao fioi...
mi so daea provincia de venexia...anca se stago più tacà a padoa che a venexia.
so originario dea riviera del brenta (veo ricordeo felicetto maniero:):):)?). so on toso, go quasi ventisiè ani, so on studente, studio siense ambientai a venexia... a dire el vero de lotto me ne intendo poco. me piase però sto forum e na volta do al jorno vegno a faghe on giretto...e se magari ghe scampa pure l ambetto nn saria mae visto che tra on fià go da assaghe zo quasi 550 neuri pae tasse dell università...
so contento che ghe sia sente veneta, ma ancora pi contento che se gabbia verto sto topic...
saudi ai veneti e non.
bye:D
-------------------------------------------------------------------

Mi sono seduto dalla parte del torto perché dalla parte della ragione i posti erano tutti occupati.

Ciao a tuti,
son contento che ghe sia tanti veneti...
Intanto gavemo fato na sinquina su Venesia: 28-50-56-65-86
che nò la xe gnanca bruta....

Ciao
Michè

Michè...dove jerea? me metito el link par piasere?

Mi sono seduto dalla parte del torto perché dalla parte della ragione i posti erano tutti occupati.

ma che bea compagnia mi non so mia veneto
con un calcio nel c........... me gha para in zona Padova
pero' ormai go ciapa la cittadinanza onoraria
scuse se non son bon scrivere in veneto ma come scrivo cosi parlo
ciau ciau

P.A.B.L.I.T.O

sistema x 12 numeri in 9 cinquine, garanzia ambo x la ruota di CA x 9 colpi pieni, se vole perde na scianca
6 19 23 45 90
19 45 63 73 90
28 70 73 86 89
23 28 70 86 89
15 19 28 63 70
16 45 86 89 90
6 16 23 63 73
6 28 45 70 90
6 19 63 86 89
ad van bin mirella, se ad vole i podu fetie anche an quartine, ma an na venu 12, basta che t'en dise
scuseme fioi, ma rimpatriada con la torineisa ghe voleva, po se la è nonnetta non sei, magari la è mea coetanea ????!!!!

Mirella io non sono nonno, ma credo di avere+ o - la tua età, ho passato i 65, ciao e se vai a Viverone salutami quel bel paese

carletto

quote:
Starting Member

17 Posts
Posted - 29/03/2006 : 17:34:58
--------------------------------------------------------------------------------

Michè...dove jerea? me metito el link par piasere?

No ze che la gavemo za fata, la ze na prevision...:D;)

Marilù son da Schio anca mi,
trovemose Sabo al marcà
...:D:D:D[8D]

Ciao
Michè

go xa dà el me contributo de laoro.... 20 ani e s-ciao!!
desso me godo la vita, la fameia.... e el marcà!!!!!:D:D:D

dai fioi...podevi dirlo anca prima che ghe xe un valli anca in provincia de vicensa...
a jero drio pensare: ostia vuto veder che i va tore a sopressa a ciosa? (valli di chioggia)
saudi xente, saudi
------------------------------------------------------------------

Anca mi lavoro da 20 ani ma gavarò da laorarghene altri 20 almanco...
Vabbè sa te vui podemo trovarse da qualche parte...
Senò se vedemo qua in giro pal forum...

Ciao

dai fioi...podevi dirlo anca prima che ghe xe un valli anca in provincia de vicensa...
a jero drio pensare: ostia vuto veder che i va tore a sopressa a ciosa? (valli di chioggia)
saudi xente, saudi
------------------------------------------------------------------

Stato
Chiusa ad ulteriori risposte.

Ultima estrazione Lotto

• Estrazione del lotto
    sabato 21 dicembre 2024
    Bari
    19
    41
    16
    20
    75
    Cagliari