Novità

X GIN E MARON

• Creatore Discussione Creatore Discussione Roby
  • Data di inizio Data di inizio
Stato
Chiusa ad ulteriori risposte.
Oh ea, almanco 'deso a vedo che no so soeo mi veneto in 'sto forum.
Ciao e bon ano a tuti da max da padova (zona alta padovana)

GIN,MARA,

MA COS'E' SUCCESSO?????

NON VI VEDO PIU' SCRITTI

BASTA FERIE

BASTA MARE ,SOLE, BIBERONE, SDRAIO E OMBRELLONE

TORNATE!!

NO POSSO AVER FREDO SOEO CHE MI!

PAPY

Ciao Patrizia
tuto ben..soeo che me manca e tue ambate su Venexia. Go ciapà una mia col 73 e con una dea Silvia (85). Adesso so che speto i tui 56 e 65 più i novi se ti ghenegà.
No ghia go fata a zogar el tuo ba-ca e per na volta che non eo zogo.....te pareva che nol veniva fora??Pasiensa e butiro....
ciaociao
Gin

GIAOOOO BEFANIIIII, eccome quà ça son tornà a gavevo ea scoa impazia ma adesso ea me ga portà a ca, BRAVAAAAAA (ma non gavevo dubbi) PAPY ottimo un'altro bel terno, beh quasi quasi da lunedì ci provo pure io a giocare i numeri su BA e CA, GINNNNNN vinci sempre eh eh, ao go dito mi ca te ga un bel cuo!!!! Mi fa propri molto piacere, io invece come sempre.................. Indovinate!!!!!
Bene detto questo ora aproffitando di questo post (se me lo permettete oppure il permesso me lo prendo eheheheh) metto le ambate su VE che da lunedì 8 Gennaio sono al terzo colpo di giuoco, Eccole1-10

Un bacione a tutti, mi siete pure mancati, a proposito auguri auguri auguri per le feste passate e quelle future... ciaooooooo

mara

GERA ORA CHE TORNASSI,

ME SENTIVO SOEA QUA

GIN MA QUANDO TI GA DA' EL 73?

MARA I SOGO ANCA MI

INSIEME AL 56-65

GIN TI CHE NM TI GA?

SE TI POL POSTII PRIMA DE LUNI

CHE I SOGO INSIEME AI TUI,QUEI DEA MARA E AI MII

FASSO NA SESTINA.

E CHISSA' CHE EA VADA BEN.

CIAO PAPY

Se permetti PAPY, te le do io le ambate di GIN, sono 71-73 sempre a VE........... BACIONIIIIIII[:X][:X][:X][:X][:X][:X][:X]

mara

Ciao Patrizia
aora el nome el xe Gino(no go massa fantasia)
i numeri no i go dai perchè basta ciapar l'ultima estrasion del mese su venezia e del terso estrato far el +1 e -1. El mese passà i numeri i gera 83 e 85 ma i me ga tradio. Però geri go soga 71-73 con 83-85 e go ciapà in quartina l'ambo. Per ea verità l'85 me gera sta da anca daea Silvia(come ambata) e cussì.....

E aeora fasso come ti però in sistemin ea farò con 1-10(Mara)56-65(tui)47-74 78-87(Silvia).

Per ea Mara
sfortunata nel sogo fortunata in amore......ma cossa ti vol de più??
Scoltime mi segui ea Papy che ea xe formidabile!!!
ciao ragasse e fassè e brave
ciaociao
Gin

CIAO FIOI,

COME STE'?

MARA GO' PORTA' SU' EL TO POST

(PER HIRAM-- MARA HO PORTATO SU IL TUO POST)
---------------------------------------------------------------------
GIN DOPO TE DAGO E NOVE AMBAE PER VE.

QUESTE E SE GA FATO SPETAR UN FIA' MASSA

(HIRAM-GIN DOPO TI DO' LE NUOVE AMBATE PER VE

QUESTE SI SONO FATTE ASPETTARE UN PO' TROPPO)
--------------------------------------------------------------------
SCUSEME FIOI MA EL ME GAVEVA DOMANDA' SE PODEVO

FARGHE CAPIR ANCA A IU QUEO CHE SCRIVEMO

PERCHE' GHE PIASE.

(HIRAM-SCUSATEMI RAGAZZI,MI AVEVA CHIESTO SE POTEVO

FAR CAPIRE ANCHE A LUI QUEL CHE SCRIVIAMO

PERCHE' GLI PIACE)
--------------------------------------------------------------------

UN BACIONE A TUTTI E TRE

PAPY

Ciao Patrizia
Ceeerto che ho preso il tuo 56 sia come ambata che anche in terzina e ho fatto l'ambo con il 12....
Sei fortissima!!!! Aspetto tue nuove e nel frattempo continuo con il tuo ba-ca....
ciaociao e buona giornata
P.S.: Te go scrito in italian cussì quei che cica i se calma
ciaociao
Gin

Ciao Patrizia
Ceeerto che ho preso il tuo 56 sia come ambata che anche in terzina e ho fatto l'ambo con il 12....
Sei fortissima!!!! Aspetto tue nuove e nel frattempo continuo con il tuo ba-ca....
ciaociao e buona giornata
P.S.: Te go scrito in italian cussì quei che cica i se calma
ciaociao
Gin

Ciao belle gioie!!!!! ;) :D [^] Mi a go ciapà nà mazza eheheheh (tanto par cambiar) :( [xx(] [xx(] a gavevo el 56, parchè el me piaseva, ma aeo ghevo messo col'87 e quindi nisba!!!!! ma a go pensà che da doman a provo a zugar i numari su Ba e CA dea me cara PAPY [:I] [:I] [:I] ..... GIN a non go paroe, te ga prorio un bel sbofice eheheheh, e me fa propro tanto piasere par ti (anca sa te invidio[}:)][}:)][}:)][}:)][}:)]) a speto e to ambate PAPYYYYYYYYYYYYY[:p][:p][:p] Un baso anche a HIRAM (spero ch'el gabia capio qualcosa hahahahahahahaha [:X][:X][:X][:X][:X]

mara

Ciao Mara
l'unico sbofice che go el xe queo de aver conosuo ti ea Papy e a Silvia....al resto ghe penso mi!!
Gioia fin a sto mese che vien no go ambae su Venesia perchè quee de sto mese e xe già venie fora tute e do....
Un baso
ciaociao
Gin

Salve a tutti, scusate se mi intrometto in questo post piuttosto personalizzato e colorito (leggi: troppo simpatico) ma desideravo ringraziare Patrizia per la sua traduzione (sei proprio forte) e comunicargli che, pur non giocando quasi mai le ambate, ho preso il 56 su VE, recuperando praticamente le spese. Desidero salutare, inoltre anche Maron e Gin, ricambiando a quest'ultima (mara) il "baso" inviatomi. Se non vi dispiace continuerò a leggervi, almeno per quello che potrò capire. Patrizia, grazie per la traduzione ma non puoi scrivere i tuoi post per due volte, riesco a capirvi (bene o male) lo stesso. Un caro "baso" anche a te.
Simpaticamente, Luciano.

CIAO RAGAZZI,

VI DO' LE NUOVE AMBATE PER VE,

45-54

GIN STA' TENTO PERCHE' E SE DE
img18.gif

(SPERO)

CIAO PAPY

CIAO PATRIZIA
COSSA CHE ME PIASE...SCOTTARME!! E INSERISO SUBITO
CIAOCIAO E GRASIE
GIN

Ciao tosi, mi a scrivo poco, me leso tanto sto' me si tutti simpatici mi a so dea provincia de padova e voialtri??
Ciao PAPY complimenti per e to prevision continua cosi' che sbanchemo sto loto, mondo bueo....

ciao Roby

ROBY

Stato
Chiusa ad ulteriori risposte.

Ultima estrazione Lotto

• Estrazione del lotto
    giovedì 13 agosto 2026
    Bari
    70
    42
    10
    82