Novità

x maron1 auguri

• Creatore Discussione Creatore Discussione Roby
  • Data di inizio Data di inizio
Stato
Chiusa ad ulteriori risposte.
R

Roby

Guest
<center>
compleanno_074.gif
</center>

gdoppia.gif
rg.gif
ig.gif
sg.gif
ug.gif
[/img]

<center>Ciao Maron tantissimi auguri anke a te !! :)[:p][^][:X]
35n.gif
</center>

CiAo cIaO
054.gif
6.gif

....muoio ogni attimo, io, e rinasco nuovo e senza ricordi: vivo e intero, non più me, ma in ogni cosa fuori....

..AUGURI MARON .......UN'ALTRA CAPRICORNO DOC E VAIIIIIIIIIIIIII....

100 DI QUESTI GIORNI XERO' CON TANTA SALUTE E SERENITA'...

BUON COMPLEANNO

LOTTO
tn_4dalmata.gif
FANTASY

CIAO DOLCE MARA
ALLA PIU' SIMPATICA RODIGINA CHE CONOSCO MANDO UNA ...NAVE DI AUGURI E...SE POSSO...UN BACINO AFFETTUOSO.-
CIAOCIAO
GIN EL VENEXIAN

Oggi rientrando al lavoro, ho visto gli auguri di tutti voi, beh devo dire che non me l'aspettavo e nonostante il fatto che dicano dei capricorno, persone abbastanza fredde, mi sono propri commossa, ora non riesco ad aggiungere altro perchè ho gli occhi offuscati..... vi voglio molto bene, è come se voi foste la mia famiglia[:X][:X][:X][:X]

mara

Ciao Mara
ma una feta de torta niente vero?? Brava brava continua cussì.
[:0]Gin

Cari ragassi mii, a go magnà e bevù (del bon prosecco de valdobiadene ummmmmm) cussi tanto x nadae, ça par el me compleano a jero in dieta (ghe provo)!!!!! Ma x el prossimo (sa vinso) a se podaria tovarse, cosa disio?????? [^][^] [:p][:p][:p]

mara

Ciao Mara
ma gavemo da spetar un altro anno per vederse??? e sperar che ti vinsi??? Vaghe drio aea mitica Papy che ti fa' ....musina!!
ciaociao e un baso
gin el venexian

Grazie Rosablù (bellissimo nik), io adoro le rose blù[:0] ;) :), GIN, me sa proprio che par far musina me toca zugar i numari dea PAPY fortissima, ma non tutti senò a me sveno (eheheh), mi a go un stipendio solo (anca picinin) e a go da pagar el mutuo dea casa (ca me son comprà dopo divorzià da me mario), e boete, mantegnar me fioeo!!!!!! Voto vedare che se a zogo i numari dea PAPY non i vien più fora, hahahahahahahaha, no ea ze massa brava!!!!!!!!!![:X][:X][:X][:X][:X][:X]

mara

Ciao Mara
tuto giusto queo che ti ga scrito...ma ghe xe el proverbio che dise...meio soi che mal compagnai......Riguardo al lotto Gioia me dispiase meter el deo nea piaga ma sabo scorso go fato l'ambo su milano con 4 e 44. E di chi seo el 44?? Dea fantastica Mara!! Ma aeora ti ti da i numeri e mi i xogo e vinso.....e ga ancora da vinir fora quei dea Papy. Spetta spetta che sciochi.....
ciaociao[:X]
gin

Stato
Chiusa ad ulteriori risposte.

Ultima estrazione Lotto

• Estrazione del lotto
    martedì 11 agosto 2026
    Bari
    38
    79
    05
    70